KAKO POUČEVATI OBČUTLJIVE TEME IZ JUGOSLOVANSKE ZGODOVINE?«

SEMINAR Evropskega združenja učiteljev zgodovine in Društva učiteljev zgodovine Slovenije

 

Pri projektu, ki je potekal v letih 2011-14, in se je vsebinsko navezoval na problematiko življenja v Kraljevini Jugoslaviji, je bil dan velik poudarek na razvijanje sodobnih metod pouka zgodovine in učnega procesa na splošno. Z izborom občutljivih in kontroverznih tem, ki je bil izdelan konsenzualno na sestankih članov projekta, so le-te predstavljene prek zgodovinskih virov in pripravljene za uporabo v razredu. Z gradivom so nosilci projekta želeli spodbuditi kritično mišljenje in razvoj zavesti, da drugi ne delijo nujno z nami enakega mišljenja in interpretacije »naše slavne preteklosti«.

 

V projektu so sodelovala naslednja združenja učiteljev zgodovine: Društvo učiteljev zgodvine Slovenije, EUROCLIO HiP BiH iz Bosne in Hercegovine, HUNP (Hrvaško društvo učiteljev zgodovine) in UDI-EC (Društvo srbskih učiteljev zgodovine), ANIM (Makedonsko društvo učiteljev zgodovine), HIPMONT (Združenje učiteljev zgodovine Črne Gore) in SHMHT (Združenje učiteljev zgodovine Kosova). Vsa ta združenja so člani evropskega združenja učiteljev zgodovine EUROCLIO, ki je bilo tudi koordinator skupnega dela.

 

S tega mesta je možen dostop do gradiva, ki je nastalo v okviru projekta. Slovenska knjiga

(Skupno 110 obiskov, današnjih obiskov 1)